Πρωίνο: 

Smoothie ενέργειας με αβοκάντο, berries (μύρτιλλα, σμέουρα, βατόμουρα), φυτικό ρόφημα καρύδας ή αμυγδάλου, 1 scoop DAILY FITNESS


Δεκατιανό:

10-15 αμύγδαλα ή καρύδια


Μεσημεριανό:

1η επιλογή: Πράσινη σαλάτα ωμή με πολλά φυλλώδη λαχανικά, αβοκάντο, ντοματίνια, αγγούρι, πιπεριά, κρεμμύδι, ωμά μανιτάρια, 1 κουτ.σούπας τριμμένο

2η επιλογή: Σούπα λαχανικών βελουτέ με λαχανικά εποχής με πράσινη σαλάτα κυρίως με πράσινα φυλλώδη λαχανικά και κουταλιά σούπας λιναρόσπορο.


Απογευματινό:

Smoothie με ½ αβοκάντο, πράσινο μήλο, baby σπανάκι, ginger, lime και 1 scoop GREEN DETOX


Βραδινό:

Πράσινη σαλάτα ωμή με πολλά φυλλώδη λαχανικά, αβοκάντο, ντοματίνια, αγγούρι, κρεμμύδι, πιπεριά και ομελέτα με ασπράδια αυγού